نظر یادتون نره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


عشقی از جنس بلور

 

 

نظر یادت نره



نظرات شما عزیزان:

غروب تنهایی
ساعت12:49---22 تير 1392
سلام دوست عزیزم

من همون lover_girl.loxblog.com
هستم

فقط آدرس و عنوانم رو عوض کردم اگه میشه با این آدرس و عنوان جدید منو بلینکید

▐ غروبـــِ ابدی روزگارِ مَنــــ ▐

http://death.and.life.loxblog.com/


کمپ عشق
ساعت20:58---8 فروردين 1392
آرزو میکنم بعد خواهت سالی با ۷ سینه سل, سرطان, سرخک, سیه سرفه, سردرد, سرگیجه, و سرسام همراه داشته باشند!

سعید
ساعت13:24---12 بهمن 1391
سلام وبلاگت عاااااااااالیه به منم سربزن.خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.حتماسربزنیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم
ساعت21:20---25 دی 1391
سلام وب زیبایی داری ب منم سربزن و نظراتو بگو اگه مایل ب تبادل لینک بودی خبرم کن منو ب اسم شب پاییزی بلینک

مریم
ساعت21:20---25 دی 1391
سلام وب زیبایی داری ب منم سربزن و نظراتو بگو اگه مایل ب تبادل لینک بودی خبرم کن منو ب اسم شب پاییزی بلینک

lvlv
ساعت20:32---25 دی 1391
اینو کسی برام فرستاده مال من نیستممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرسhttp://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.

حمیدرضا
ساعت20:17---23 دی 1391
سلام دوست عزیز لینک شدی با افتخار

sara
ساعت17:50---23 دی 1391
salam
doset golam
mamnon k linkam kardi
manam toro liket kardam


مهرزاد
ساعت22:30---22 دی 1391
سلام
ممنون که بهم سر زدی و لینکم کردید
با موفقیت لینک شدید
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 22 دی 1398برچسب:,ساعت 21:24 توسط عاشق تنها| |


Power By: LoxBlog.Com